Zwroty, Wymiana, Reklamacje

pobierz formularz zwrotu

zapakuj zwracany produkt

odeślij paczkę do nas

  1. 1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  2. 2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: formularz_zwrotu_i_reklamacji_plny_pl.pdf
  3. 3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
  4. 4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: DTW Logistics - PLNY.PL, Kopytów 44E, 05-870 Błonie.
  5. 5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  6. 6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  7. 7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  8. 8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  9. 9. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
  10. 10. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.

WYMIANA

  1. 1. Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
  2. 2. Zamiast wymiany możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego lub potrzebujesz inny rozmiar – zamów ponownie.

REKLAMACJA

  1. 1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
  2. 2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: formularz_zwrotu_i_reklamacji_plny_pl.pdf
  3. 3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz reklamacji do koperty lub foliopaku.
  4. 4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: DTW Logistics - PLNY.PL, Kopytów 44E, 05-870 Błonie.
  5. 6. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
  6. 7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  7. 8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
  8. 9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  9. 10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  10. 11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  11. 12. Reklamacji nie podlegają:

    - naturalne zużywanie się produktu

    - uszkodzenia mechaniczne

    - wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

    - odbarwienia

    - przemoczenia